peace for the WORLD dude !

Saturday 5 November 2011

INSOMNIA !!!

assalamualaikum w.b.t & selamat malam + subuh + pagi . (^^,)

apa sudah kamu buat tue ? sah2 la tengah kusyuk tido kan ? nah iya dia bilang . hahaha . tido tapi pandai iya . dush ! 

paling aku nda suka la nie klu payah tul mau tido . dari td tgh malam lg aku tutup2 mata . abis 360 darjah aku pusing . barat selatan utara timur om semua suda aku pusing , tapi nda pandai tidur2 jg mata aku nie . apa masalah dia tue ar ? mau cakap aku minum NESCAFE pun teda juga . minum coca cola ada la . mau cakap aku nie ambik 'barang' , ish mustahil . aku nie orang yang baik . erm ??? pasal apa ar ? aku rasa pasal aku nie cute la kali kan , tue sebab la nda pandai tidur . hahaha . paling PERASAN la aku nie kali . kah kah kah . ketawa kamu ar !!


kepada yg tgh beribadah (tidur) tue , bah dulu la kamu . siuk tul kamu ar tgh tidur2 di tilam . dengan selimut tebal kamu lagi ar ? haha . yang tengah beliur2 tue , bah !! bangas suda liur kamu tue . mau2 semut pun pening  klu telimpas di liur kamu tue . hahahahay . bah ketawa tul pula aku tau . macamana la mau tidur nie klu telampau ketawa . tambah segar bugar la mata aku nie . atuuuuuukui . suda la keja lagi nti jam8 pagi . mampus ! ada jg orang p keja nie mata dia palak2 kan (@_@) . 

itu ayam pun dari tadi lagi bekokok . dari suara yang kecik , yang besar , yg merdu , yg nyaring , yg perit pun ada jg aku dengar . bagus kan ayam tue , rajin dorang bangun awal semata2 mau bekokok . aku pun mau jadi macam ayam jg la . bangun awal pagi , kasi kokok telinga orang . trus FREE2 muka biru . bukan muka buku ar , MUKA BIRU . hahahaha . 

ar , alang2 nda payah la tido . mau dekat pagi jg suda nie . sepa setuju angkat tangan . hahaha . ngigau ka bos ? tido2 pandai angkat tangan . hehehe . 

bah pada yang sedang menidurkan diri tue , sweet dream . kepada yang sedang diTIDURI , erm . . . selamat tidur la ar . bah tidur la kamu . sorry ar ganggu time2 kamu di buai mimpi , (maka teda2 pun mengganggu haha) .

daaa ~ 

wassalam (^_^)/

No comments:

Post a Comment