peace for the WORLD dude !

Sunday 28 August 2011

shift malam

Salam  . apa kabar suda kamu tue . adui sakit owh belakang aku . nie la ba nie klu mencari duit kan . susah pla tue kan ??? nie kali la baru aku rasa . huhu . 

bah apa cita puasa kamu ? full ka jg ? klu aku kompom la nda full . haha . tgl ari nie dgn bisuk ja lagi kita posa nie . lusa SELAMAT HARI RAYA suda kita . nah , suda kamu standby BADIL ? bikin rasmi malam Takbir ? haha . badil disertakan dgn TIN MILO ar . baru mantap . kuang3 . terus pandai ada tu polis dtg mau join . abis la kamu . hehe .

ui , ada ba ari tue . time aku shift malam . slalunya klu da jam3 pagi nie jarang2 ada patient . tapi nie kali la , ada 1 org patient nie dtg tanpa di duga . kuyak kepala dia bos !!! bedarah satu badan . gila eh . aku assist doktor pun ar , aku tgk tue darah mengalir_ngalir macam air sungai owh . perkh . kena juga la 6 jahitan . 

itu la menu sahur aku pada hari itu . sedap jg la . tem sahur nasi tue tahan2 ja ingatan aku . hahaha . klu kamu apa suda kamu rasa ? ada rasa strawberry ka ia ?? hehehe .

jadi , renung2kan & selamat beramal la last2 ramadhan nie . 

ahlan wasahlan ya Ramadhan . selamat datang ya Syawal . 

\ ( ^ _ ^ ) /

Selamat Hari Raya Aidilfitri . Maaf Zahir sahaja . 

No comments:

Post a Comment